
Tags
Related Post
Strategische PR-tips voor B2B [incl. PR-kwadrant]
Opvallen tussen alle content die dagelijks wordt verspreid, dat is wat veel bedrijven willen. Ik hoor het in mijn gesprekken met B2B-organisaties ook steeds vaker: “We willen één goed persbericht, viral gaan op LinkedIn of een opvallende actie uit de grond stampen en daar graag media-aandacht voor realiseren”. Super leuk hoor, en ik ben altijd in voor een spraakmakende campagne. Maar één keer een actie optuigen, een vinkje zetten en weer doorgaan, betekent vrijwel altijd geen blijvende impact. De reputatie ...
Prijspsychologie draait om hoe het voelt, niet om wat het kost
Als resultaatgerichte professional stuur je dagelijks op cijfers. Open ratio, conversiepercentages, aankoopgedrag. En ergens tussen alle dashboards en spreadsheets door sluipt een hardnekkige misvatting naar binnen: dat mensen rationeel kiezen. Maar niets is minder waar, ook niet als het gaat om de prijs van een product of dienst. Omdat een prijs voor het onbewuste brein niet gewoon een bedrag is. Geen optelsom. Geen nummertje. De vraag is dan ook niet: ‘Wat kost het?’De échte vraag is: ‘Hoe voelt het?’ Omdat ...
Ads Manager-tips voor meer socialmedia-bereik
Je herkent het vast: je plaatst een bericht op social media, je hebt zorgvuldig nagedacht over de tone of voice, het beeld en de timing. En toch… blijft het bereik steken op zo’n 100 mensen of 4 likes. Frustrerend? Zeker. Maar vooral zonde van je tijd en energie. Wat als ik je vertel dat je met slechts een paar euro duizenden mensen kunt bereiken én de interactie een enorme boost kan geven? Organisch bereik staat al jaren onder druk. Toch ...
Leadgeneratie: van ‘one night stand’ naar langdurige relaties
Leadgeneratie is in veel organisaties nog steeds een lineair proces. Je zet een campagne op, verzamelt leads, laat Sales bellen en vervolgens ligt de focus alweer op de volgende actie. Maar wat gebeurt er als een lead níet converteert? Is die dan verloren? Succesvolle merken zien leadgeneratie niet als een verleidingsdans voor één avond, maar als het begin van een langdurige relatie. Hoe bouw jij een ecosysteem waarin leads blijven ‘rijpen’, zelfs na een eerste ‘nee’? Dat deel ik in dit ...
Must-read artikelen over content in 2025
Nu de vakantie is begonnen, is het tijd voor een recap over content en contentmarketing in 2025. En zeg je content in 2025, dan zeg je AI. Maar er gebeurt ook nog genoeg zonder AI. Ga er lekker voor zitten en laat je bijpraten over contentcreatie met AI, zero-click- en helpful content, verschillende contentstrategieën en merkcampagnes. Altijd op de hoogte blijven van de laatste content- en communicatie-artikelen? Mijn collega Deborah en ik praten je elke 2 weken bij in de ...